Interlexi suvepäevad Naissaarel

07. oktoober 2021

Oleme Interlexi meeskonnaga igal aastal suvepäevi pidanud ja väljasõite teinud. Varem oleme muu hulgas seadnud üles hüpikkontori Indias, eelmisel aastal puhkasime aga Kihnus. Tänavu otsustasime ühiselt, et võtame ette järgmise Eesti väikesaare ja läheme Naissaare võludega tutvuma.

Valisime suvepäevade pidamiseks astronoomilise suve viimase nädalavahetuse. Selleks ajaks olid tiimi suvepuhkused peetud ja paras aeg algavale sügishooajale hoog sisse lükata. Alustasime üritust juba reede õhtul Telliskivi loomelinnakus, kus külastasime Fotografiska põnevaid näitusi ja õhtustasime Fotografiska restoranis.

Ööbima tulime Kakumäe sadamasse Hetke Livingu hubastesse majakestesse. 2019. aastal avatud Hetke Living Kakumäe tubadest avanevad kaunid vaated merele ja jahisadamale. Meie jaoks oli majutuspaik ideaalse asukohaga, sest järgmisel päeval oli kavas retk Naissaarele.

Laupäeva hommikul asusimegi teele. Meie alusteks olid jaht ZUXU ja legendaarne OLYMPIC. Kuigi õhus võis tunda juba sügise hõngu, oli ilm päikeseline ja parajalt tuuline – ideaalne purjetamiseks ja õues aja veetmiseks. Öeldakse ju, et pole halba ilma, on vaid halb riietus.

Kuna meie seltskond koosnes nii purjetamisfännidest kui ka nendest, kes ei olnud varem jahile sattunud, pakkusid kõrgemad lained vahele ka veidi närvikõdi ja värskendust. Lisaks said soovijad proovida purje trimmimist ja isegi roolimehe ülesandeid.

Naissaarel võtsime ette mitmetunnise põneva ekskursiooni saare peamiste vaatamisväärsuste juurde ning kuulasime lugusid saare ajaloost ja traditsioonidest. Eriliselt jäävad meelde kaunid vaated saare põhjatipus asuvast tuletornist. Omaette elamust pakkus sõit maastikusõitudeks mõeldud militaarse veoauto kastis.

Õhtu hakul seilasime tagasi Haven Kakumäe jahisadamasse, kus meid ootas maitsev õhtusöök kohvikus Ankur. Pärast aktiivset päeva Naissaarel ja merel saime kosutada end Hetke Sauna ainulaadse saunakeskuse leilisaunades ja kümblustünnides ning mõnuleda päikeseloojangubaaris mere kaldal. Julgemad said saunast otse karastavasse merevette sulpsata. Juttu, nalja ja naeru jätkus varaste hommikutundideni.

Meie tõlkija Siret leiab, et sellised üritused on kindlasti vajalikud, et tiimi liikmed saaksid omavahel rohkem suhelda: „Sageli nõuavad mahukad tõlketööd ju ülimat keskendumist ja pole sugugi haruldane, et päeva jooksul vahetatakse kontoris vaid tervitusi. Programm oli väga hästi kokku pandud: esimesel päeval sai uudistada Fotografiska näitust ja hiljem restoranis õhtustada, mis mõjus heas mõttes formaalselt, teisel päeval oli aga võimalik tõmmata selga dressid ja veeta päeva sportlikult.”

Meeskonna tagasisidest jäid kõlama sõnad „vahva”, „seikluslik”, „mänguline”, „ülemeelik”. Üksmeelselt kinnitati, et selliseid vabas õhus toimuvaid tiimipäevi on kindlasti vaja, et säiliks parem side nii meie Tartu ja Tallinna kontori töötajate kui ka peamiselt kodukontoris tegutsevate kolleegide vahel.

Nüüd on kõigil rohkem energiat, et tempokale sügisperioodile vastu astuda.

Suur tänu korraldamisel abistanutele: Zuxu Sailing, Tactical Foodpack / Jaguar Sailing Team, Hetke Living, Kohvik Ankur, Mari Seger / The Gardens of Joy, Kert Media!

Vaata galeriid Interlexi Facebookist.

Vaata meeleolukat videokokkuvõtet suvepäevadest:

Nele Koduvere

arendusjuht

Tõlkevaldkond on mitmekesine ja põnev, sest keeled on kõige aluseks. Tänu sellele, et tõlketeenust vajavad eri suurusega organisatsioonid kõigist eluvaldkondadest, ei lähe tööelu kunagi igavaks. Iga klient on eriline ja igaühelt on tohutult palju õppida. Mõõda, analüüsi ja katseta on minu parimad sõbrad.